Sunday, March 4, 2012

Vous etesla plus belle chose au monde je voulais juste que vous sachiez que?

can someone tell me wat this means in englishVous etesla plus belle chose au monde je voulais juste que vous sachiez que?You are the most beautiful thing in the world, I just wanted you to know.



the "que?" at the end doesn't make any sense



it's French by the wayVous etesla plus belle chose au monde je voulais juste que vous sachiez que?Steve O's translation is right.

Just you should read : je voulais juste que vous le sachiez.



...que vous sachiez que. is a translation of "you to know that" that already comes from a translator which mixed up that, que and that, cela, le.Vous etesla plus belle chose au monde je voulais juste que vous sachiez que?You are the most beautiful thing in the world. I just wanted you to know that.



I don't understand why there is "que?" at the end though. that makes no sense! but whoever said that is really sweet!Vous etesla plus belle chose au monde je voulais juste que vous sachiez que?
You are the most beautiful thing in the world. I just wanted you to know that.

No comments:

Post a Comment